Vesti bune pentru literatura fantasy romaneasca



Lectura romanului fantasy  "Ultimul viking" scris de O. G. Arion a fost pentru mine o desfatare si o revelatie.
A fost o desfatare pentru ca este o carte frumos scrisa, cu o actiune bine structurata si atragatoare si cu personaje fin conturate.
Revelatia a venit din faptul ca am aflat, cu aceasta ocazie, ca avem si autori romani care incep sa scrie cu mult talent si cu tehnici specifice literatura fantasy.

Eu sunt un fan al literaturii fantasy, am citit acest gen in mod preponderent in ultimii ani, am citit multe carti apartinand autorilor straini. In Vest, scoala fantasy are o lunga traditie, autorii se documenteaza minutios si fac cursuri despre cum se aplica diverse tehnici literare, cunostinte pe care le folosesc in scriitura lor.
Oana a dovedit un real talent atunci cand a scris "Ultimul viking", a folosit corect tehnicile literare, a creat personaje puternice care te fac sa traiesti alaturi de ele in miezul actiunii.
Are personaje care iti starnesc emotii, pe care vrei sa le cunosti, sa afli mai departe cum vor izbandi.
Autoarea s-a documentat cu atentie despre lumea pe care o prezinta, a studiat legendele nordice - punctul de plecare in romanul ei.
"Ultimul viking"  este un roman de actiune fantasy cu tot ce ii trebuie unei carti ca sa te tina cu sufletul la gura si sa nu o lasi din mana pana ce nu o termini - chiar are actiune, mister, umor de calitate, erotism bine dozat.  Este genul de carte care place atat femeilor, cat si barbatilor.

Am citit-o intr-o singura zi, doar ca a ajuns mai greu la mine pentru ca prieteni care erau in vizita si membri ai familiei au insfacat cartea si nu au lasat-o din mana pana la ultima pagina. Cand mi-a venit si mie randul sa citesc cartea trecusera deja doua saptamani, timp in care a circulat pe la cei dragi care au citit-o pe nerasuflate.
Am indragit-o pe Victoria Grey, am rezonat cu personalitatea ei. Curajoasa, inteligenta, cu un simt moral solid, iubitoare de inghetata cu menta. Chiar pe gustul meu :)
Oh, si descrierea personajelor masculine, te face sa visezi frumos. Rareori am gasit asa un erotism de calitate la autorii romani, asa cum am avut placerea sa descopar in paginile romanului Oanei.
"Ultimul viking"  este acum un subiect comun de discutie in familia mea, pentru ca toti am citit cartea, lucru care se intampla mai rar, sa gasesti o carte care sa placa tuturor.

Pe Oana am cunoscut-o la atelierul de scris din 15 mai 2016 cand ne-a povestit cum  a scris cartea. A fost o carte scrisa din iubire pentru subiectul abordat, a scris-o din pasiune, a scris asa cum i-a placut sa scrie. Si-a accesat talentul innascut si a scris o carte deosebita, inca de la debut.
A avut inspiratia si generozitatea sa isi publice gratuit cartea online, si a fost remarcata de un editor.
Daca un scriitor creeaza cu pasiune si atentie la detaliu, daca are experienta data de un volum foarte mare de lectura atunci sansa ii bate la usa.
Iar romanul Oanei este dovada ca atunci cand pasiunea, talentul si sansa se intalnesc cititorii au numai de castigat.



"Ultimul viking"  este primul roman din seria "Nemuritor". Asteptam cu sufletul la gura sa vedem cum vor rezolva provocarile intalnite Victoria, vampirul Arrio, shape-shifterul Ian si detectivul Liam, personajele pe care am ajuns sa le indragim in urmatorul rocman al seriei, "Te voi gasi" (trailerul urmatoarei carti il puteti vedea aici: https://www.youtube.com/watch?v=pent0rOnkPQ).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Atractie si respingere

Termoterapie, reflexoterapie si genunchi vindecati repede si fara durere

Speologi in actiune