Scoala foto Pictura in intuneric

In 2010 am participat la Scoala foto organizata de Societatea Nationala de Speologie si aceasta a fost o experienta fascinanta. Am revenit cu drag in fiecare an la Casa de Piatra, de fiecare data experienta a fost de o frumusete peste asteptari. Cursul de 5 zile este plin de activitati interesante, pentru un curs foto eu zic ca este foarte ieftin, se asigura si cazare iar prieteniile care se leaga in lumea pesterilor dureaza o viata. Peisajul, activitatile, oamenii, totul merita efortul, timpul si banii investiti in cea mai frumoasa experienta pe care o puteti trai in Apuseni. Din proprie experienta recomand cu multa caldura cursul pentru fotografia de pestera organizat de SNS.

Ce am invatat in cinci zile de curs: setare aparat foto pentru conditii de pestera, orientare lumini, coregrafie, incadrare. Plus regulile specifice incursiunilor in pestera: echipament, comportament adecvat in pestera: atentie la structuri, sa nu le avariem, sa nu lasam resturi de mancare, sa intretinem echipamentul in buna stare astfel incat experienta in pestera sa fie sigura si placuta. Am mai invatat: orientare in pestera, deplasarea pe trasee specifice. Am revenit si pentru alte activitati, cum ar fi speleocampul unde am deprins si notiuni introductive de TSA - tehnica speologica alpina, cum se foloseste echipamentul de catarare.
Oamenii sunt placuti, de incredere, este o placere sa lucrezi cu ei si abia astept sa revin la catunul Casa de Piatra, comuna Arieseni judetul Alba. Va astept si pe voi!
Detalii aici: http://www.snsro.ro/pictura/pictura2013

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Atractie si respingere

Termoterapie, reflexoterapie si genunchi vindecati repede si fara durere

Speologi in actiune