Acasa la dl Serbanoiu

Sora mea are un har sa gaseasca locuri de cazare splendide cu administratori priceputi. Asa a fost si la pensiunea dlui Serbanoiu, situata in apropiere de cetatea Poenari.
Cazare ieftina, de cea mai buna calitate, ceea ce dovedeste ca nu trebuie sa fie si scump ca sa fie bun. Cel mai de pret ingredient este sufletul cald al gazdei. Dl Serbanoiu ne-a facut sa ne simtim ca acasa. Camere curate, frumos mobilate. Bucatarie curata la dispozitia noastra. Si o curte mare in care sa te joci, sa alergi si sa fotografiezi oile. Tot incercam sa prind un miel sa il mangai, par atat de pufosi!
Vine dl Serbanoiu indatoritor si se ofera sa prinda mielul sa il puna la frigare pentru noi, oaspeti rasfatati. O, Doamne, eu vreau doar sa ma joc cu el, nu sa il mananc! Fratele meu rade de mine: "Vezi, Briosa grasa ce esti, omul e gata sa taie mielul din cauza ta, nu te mai uita cu pofta la el!"
Aceasta fiind una din glumele fratelui mai mic.
Decorul este rustic, cald, primitor. Am dorit sa aprindem noi focul in soba la bucatarie, sa ne amintim de vremurile cand faceam focul cu lemne in casa bunicilor din Chercea, la Braila.

Loc de jucat tenis, asta pana cand un copil a rechizitionat una dintre palete, spre disperarea Puricelui, fratele meu mai mic, cel cu limba ascutita.

Imagini cu foisorul si cu sura de lemne si paie. Rustic si incantator.


Am urcat apoi la Poenari cele 1480 de trepte











Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Atractie si respingere

Termoterapie, reflexoterapie si genunchi vindecati repede si fara durere

Speologi in actiune