Telefonul care iti scoate banii din buzunar

Nu stiu cum se face, dar doar la suparare scriu pe blogul asta. Promit sa fie pentru ultima data, si sa revin cu stiri pozitive. Se pare ca in scris ma contrazic cu ceea ce spun verbal, ca trebuie sa vedem partea buna a lucrurilor.
Exista intotdeauna si o parte buna a lucrurilor. Cea care te ajuta sa inveti, sa nu mai faci aceleasi greseli. Si e partea cea mai valoroasa, desigur.
Vestea rea e ca am prins ura pe iPhone. Partea buna este ca de acum incolo imi voi salva banii si desi inainte citeam contractele incheiate cu multa atentie, acum datorita mamei invataturii - greseala - voi fi si mai atenta pe viitor.
In contractul de la Orange scrie ca ai activare automata la serviciile de internet. Servicii destul de scumpe, care merita folosite doar daca ai ceva urgent si important de facut, cum ar fi de transmis un email de afaceri.
Pe scurt, o cartela de abonament orange introdusa intr-un iPhone iti scoate banii din buzunar cu viteza unei viituri. Nici nu il folosesti, el se conecteaza singur si incepe sa iti toace banii mai ceva ca o nevasta geloasa. Si telefoanele mele, cu cartela orange mutata din unul in altul s-au comportat ca lovite de vodoo. Au facut numai ce au vrut ele. Un sms blocat in outbox s-a trimis singur de 40 de ori in noaptea de 27 spre 28 mai, astfel ca prietena mea s-a vazut invadata de un mesaj repetat de 40 de ori. Iar eu cu mai multi bani de platit pe factura, fara ca cineva sa aiba de castigat din asta. In afara de Orange, desigur.
Dar am gasit leacul. Am reziliat contractul. Si nici nu mai fac altul, m-am lecuit definitiv. In conditiile in care costurile mele cresc asa cum vrea telefonul, iphone-ul si alte evil device-uri eu renunt la ele, trec pe cartela, folosesc un singur telefon linistit si fara fitze, iar pe cartela sunt si mai multe minute ca pe abonament iar pagubele pot fi limitate daca o iau razna setarile.
Si iPhone-ul l-am facut cadou surorii mele mai mici. I-a papat si ei tot creditul pe cartela. Ii trebuie botnita, desigur, o setare care sa il tina bine priponit offline.
Decizie de cumparare: mai degraba ingheata iadul decat sa mai fac un abonament la orange sau sa cumpar vreodata un iPhone. Macar sa ma razbun asa.
Azi, 5 iunie 2010, la shop Orange de la Sun Plaza, era expus un iPhone de 79 euro la abonament. Ma uitam cu ură la el.
Ură pe iPhone. Si pe Orange. Grrrrrrrrrrrrrrrrr

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Atractie si respingere

Termoterapie, reflexoterapie si genunchi vindecati repede si fara durere

Speologi in actiune