De ce nu e cool in Romania?
Poate pentru ca nu avem steag american pe ciocolata? S-a rezolvat! Batonul Rom prin agentia McCann Erickson a venit cu un rebranding controversat pentru traditionala ciocolata romaneasca Rom iubita de tineri si de batrani. Pe site IQads la http://www.iqads.ro/stire_12949/sub_sloganul__the_taste_of_coolness____batonul_de_ ciocolata_rom_isi_schimba_identitatea.html in josul paginii sunt si comentarii la acest asa-zis rebranding. Si nu sunt favorabile. Urmatorul spot de la TV la batonul Rom schimba registrul. Daca primul spot enunta ipoteza ca esti cool oriunde cu o ciocolata in ambalaj american, urmatorul spot pare sa aduca o completare, si anume, ca noul baton trezeste romanismul. Si uite asa se probeaza valoarea feed-back-ului. Dupa ce s-a iscat un cor general de proteste, gen "eu nu mai cumpar ciocolata Rom de cand au facut gestul insultator de a schimba steagul romanesc cu cel american" creativii revin cu un spot cu vanzatorul pierdut in fata standului ocolit de cumpa