La Azuga

In decembrie 2009 - Doamne, cat de mult sunt in urma cu postarile! - am fost cu Patagon la Azuga. Am revazut pozele si am rememorat amintirile.
Baietii si fetele de la Scoala de ghizi Patagon sunt prieteni minunati. Te simti extraordinar de bine cu ei. Sunt atat cat trebuie de seriosi ca sa faca o treaba buna si atat cat trebuie de veseli ca sa se bucure fara sa deranjeze alti oameni in jur. Imi plac tare mult si ma bucur sa impartasesc povestile traite cu ei.

Azuga intr-o zi ploioasa de decembrie inveselita de grupul vioi de la Patagon
In grup spre locul de cazare, la pensiunea Maria


Pensiunea Maria unde ne-am cazat. Liderul grupului, Razvan, ne-a atras atentia sa ne descaltam de bocancii plini de noroi intainte de a urca pe treptele mochetate. Si am urcat in sosete, cu ghetele in mana. A fost alegerea noastra sa respectam munca altora si sa nu marsaluim plini de noroi prin pensiune.


Am intentionat sa ne inveselim cu saniile si cu schiurile. Schimbarile climatice au decis altfel. Asadar, pe jos pe partia de schi acoperita de pamant lipicios...




La plecare, la gara, un pic de distractie pe seama celor mai slabi...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Atractie si respingere

Termoterapie, reflexoterapie si genunchi vindecati repede si fara durere

Speologi in actiune